مصاحبه آرشیو خبر ها
همیشه به رویاهای تان ایمان داشته باشید

همیشه به رویاهای تان ایمان داشته باشید

فدریکو برناردسکی که این روزها توجه هواداران یووه را به خود جلب کرده و توانسته بیش از گذشته در قلب طرفداران بانوی پیر جای بگیرد، در یک مصاحبه جالب به سوالات متفاوتی پاسخ داد.

 

باید به یک جزیره یا یک کویر بروی، چه چیزهایی را با خود می بری؟

 

یک توپ، سگ هایم، و نامزدم

 

قهرمانانی که از کودکی ارزوی دیدنشان را داشتی؟

 

شماره ده های بزرگ، مانند دل پیرو و توتی

 

سرزنش مربی، زمانی که مربی سرزنش ات می کند، احساس خوبی نداری؟

 

نباید احساس بدی کنم، باید خوشحال باشم که مربی به من توجه دارد، سرزنش های مربی علامت خوبی ست، این نشان می دهد که مربی به تو توجه دارد و برایش اهمیت داری، او می خواهد تو رشد کنی و بهتر شوی، بنابر این باید خوشحال باشی، هر زمان که مربی به تو نصیحتی کرد حتما ان راهنمایی ها را به کار بگیر زیرا برای بهتر شدن و با کیفیت تر شدن بازی ات است.

 

بهترین دوست تو چه کسی ست، و با کدام بازیکن ارتباط اجتماعی بیشتری در یووه داری؟

 

بهترین دوستان، خب باید بگویم تعداد دوستان خوبم چندان کم نیستند، با تعداد زیادی از انان در شهرم بزرگ شدیم. حداقل با سه و چهار تا از انان بسیار دوست هستم. در یووه هم از نظر ارتباط اجتماعی بیشتر با ایتالیایی ها ارتباط دارم و از این بابت خوشحالم.

 

چه پیشنهاد و راهنمایی ای را برای اعضای مجله ما و حتی هوادارانی که ارزوی تبدیل شدن به یک قهرمان مانند تو را دارند، داری؟

 

توصیه من به شما؛ اول توصیه ام و پیش از هر مسئله دیگر این است، همیشه به رویاهای تان ایمان داشته باشید، هر چیزی که هست. بعد به دنبال یادگیری باشید، همیشه به فکر یادگیری باشید. روحیه فداکاری داشته باشید، در تمام موقیعت های زندگی متحد و فروتن باشید، سعی کنید که مسائل مهم زندگی را به خوبی در نظر داشته باشید، مثبت اندیش باشید به مسائل منفی فکر نکنید. سالم زندگی کنید، این بسیار مهم است. بعد می بینید که هر انچه که زندگی پیش رویتان می گذارد مثبت و انرژی بخش است.

 

علت انتخاب شماره 33 چی بود؟

 

این شماره را انتخاب کردم چون به آن اعتقاد دارم. به خداوند ایمان دارم. کسی که ان را می داند، می داند که این سالهای مسیح است. حالا فهمید علت انتخاب این شماره چیست.

 

چه زمانی و کجا، اولین ضربه را به توپ زدی؟ اولین گلی که زدی را به یاد می اوری؟

 

برای اولین بار چهار سالم بود که با توپ بازی کردم، یادم هست برای اولین بار رفتن تا در یک مدرسه فوتبال ثبت نام کنم. می خواستم خیلی زود داخل تیم بشوم و برم داخل زمین تا بتوانم فوتبال بازی کنم، اشتیاق عجیبی داشتم. اما اولین گل ام؟ بله، اولین گلم را در اولین روز تمرین زدم، می بینید که فراموش نکردم.

 

برای یک کودک که می خواهد مانند تو تبدیل به یک قهرمان شود، توصیه ای داری؟

 

همان طور که در سوال قبل گفتم، همیشه رویا های تان را دنبال کنید، به ان اعتقاد داشته باشید و با فدارکاری به دنبال رویاهای تان باشید. این نکته را هرگز فراموش نکنید، باید همیشه مثبت اندیش باشید، هر چیزی که می خواهید انتخاب کنید باید بدانید که پیش از هر چیز تنها باید مثبت بیاندیشید، این راز خوشبختی ست.

 

رویایی که در کمد ات داری؟

 

در کمد! بله. (می خندد) از این رویاها باید بگویم که دو تا رویا دارم، قهرمانی در لیگ قهرمانان و قهرمانی در جام جهانی.

 

خودت را در سه صفت، توصیف کن.

 

صادق، مثبت و سخاوتمند

 

من همیشه در خانه با پدرم فوتبال بازی می کنم، ایا تو در کودکی هنگامی که در خانه فوتبال بازی می کردی، وسایلی را شکستی و یا خرابکاری خاصی در خانه داشتی؟

 

بله بله، خیلی زیاد وسیله شکستم و خراب کردم و باید مادر مرا می دیدید که چطور دنبالم می کند. گلدان های بسیار زیادی را شکستم، قاب عکس ها وووو... نمی توانم تعدادشان را بگویم اما بسیار زیاد بود. مادرم همیشه دنبالم در خانه می دوید و من باید فرار می کردم چون خیلی خرابکاری کرده بودم. نمی توانستم که فوتبال بازی نکنم، بنابر این مرا بیرون می فرستاد و با پدرم می توانستیم ترکیب خوبی داشته باشیم.

 

غذای مورد علاقه ات؟

 

پاستای تند با سس گوجه بسیار تند

 

هم تیمی ای که با او ارتباط بیشتری داری؟

 

با گروه ایتالیایی، بوفون، کیه لینی، بارتزالی، مارکیزیو و بعد دیبالا، گونزالو، داگلاس، تقریبا گروه خوبی داریم با یکدیگر متحد هستیم و همدیگر را دوست داریم و می توانیم به هم بیشتر کمک کنیم. در مجموع یک گروه پیروز که از بودن در این تیم خوشحالیم.

 

اولین گل ات با پیراهن یووه را به چه کسی هدیه کردی؟

 

اولین گل ام برای یووه را به کسانی که مرا دوست دارند هدیه کردم، کسانی که همیشه حمایت ام می کنند، کسانی که از ابتدای حضورم تا به امروز به من کمک کردند و می کنند، کسانی که حتی در لحظاتی که اشتباه می کنم دست از حمایت من برنداشتند، این گل را به همه انان هدیه کردم.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: